Sunday, May 17, 2009

esk hari...

esk kelas social problem...subjek wajib amek..
dlm kelas nie ramai giler..adalah dlm 50 orng kot..lelaki berapa kerat jer..adlah dlm 7 orang kot..aku pun x kire sgt..ramai senior gak lah dlm kelas tu..sedangkan tu subjek lvl 3..ramai nk grade lah kt kelas tu..

yg x bestnyer kn..lecturer tu..muda lagi dlm umo 27 taun n this is the 1st time dia mgjar..x lah baru sgt grade coz ikot sejarah idop dia,dia ckp dia dh 2 tmpt dia keje..kt unitar n office swasta..kt uia yg ketiga..

so..ms 1st class,nmpk giler ah dia nyer gabra..byk tersasul n gagap smpai kitaorng pun x phm..selalu gak ah kitaorg soh dia ulang balik pe dia terangkan..asyik pegang2 idong jer..aku kureng ckit ngn dia coz sora dia halus..dh ah kelas pns.air cond ada pun cm x de jer..

mgu nie,20.05 aku ada 1st quiz subjek dia..cuak gak ah tp smpai ari nie aku lom study lagi..aku nk tgu esk coz dia ckp smpai chapter yg dia ajar esk akn masukdlm kuiz..so..aku plan nk study tros je esk..

mgu dpn aku dh stat mid term..tp dari pemerhatian aku,beliau nie agk baek lah kot even dia nie merupakn ank murid kpd killer lecturer di department aku...stail dia mmg saling x tumpah ah..sm jer..bak kate pepatah "mana tumpahnyer kuah kalo x ke nasi"

nsb baek kelas esk kol 9 smpai kol 12..3 jam berturut2 beb!!!tapi ad gak lah rehat 15 minit..leh g minum2 kt hs cafe tu..then aku nk lunch kt evoke cafe yg sedap n murah tu..then nk balik bilik n tros siasta...mlm study lah tox exam..tu jelah perancangan aku wt ms nie..

aku ada gak meletakkan harapan dlm subjek nie..hopefully,dpt yg terbaek wok!!!dh cm aril af lak..

k lah..tu jer nk tls..

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........

No comments:

Post a Comment