Tuesday, May 19, 2009

selasa yg indah...

Alhamdullillah..selasai 1 kuiz..soaln senang tp jwpn dia sush..huhuhu..pd wktu yg sm,aku risau keje assignment aku x ciap lagi coz dateline sehari jer...ari kena antr before isyak..mslhnyer aku skrg nie ngah buzy cari bhn...tajuk nyer kemain susah lagi..nie ngan bertungkus-lumus lah nie..

semalam, aku kpntn mengarrangekan pertemuan kitaorg on next saturday..memcm hal yg berlaku smpai kedit aku abis ah..dahsyat x???aku pun terkejut gak sdgkan baru je topup..setakat nie semua berjalan lancar..

semalam gak aku ada 2 meeting..penat seh,dh ah x abis study tox kuiz..mybe tu gak penyumbang aku kurang penumpuan dlm exam td..tp leh thn gak aku jwb even 10 markah je..memula meeting gemilang,coz aku apm tox muakha kali inie..so,byk amant aku nk kena smpaikan kt anak2 buah aku before mass meeting this thursday..then kol 9.30 aku meeting baktisiswa lak..kali kt pulau pinang beb!!!cm best jer..mlm nie ada meeting lagi tox baktisiswa..aku under catering..kejenyer memasak jelah nmpknyer...huhuhu

No comments:

Post a Comment