Sunday, August 2, 2009

now...

aku dh stat pun sem 1 aku nie sejak 3 mgu yg lps..ari nie, aku bru je settle ngn keje aku as sub-com pub pro for HUMANITARIAN WALK...spnjg 3 mgu tu,meeting sntiasa ada smpi aku smpt study b4 aku msuk kelas..nsb baek awal sem,so ok still leh maintain lg...keje aku ari nie aialh mjg check point no 2..ble aku tgk peserta smpai kt tmpt aku,aku yg excited sgt especially yg smpi memula sekali..laju gler ah..wlaupun walkaton tp aku tgk diorg nie berlari gak..jauh gak treknyer sejauh 3.5 km..mmg kuat tol lah stamina diaorg..kalo lah vip yg dtg u punyer smgt pun cmtu,msti lagi hebat n meriah saingannyer kn...tol x?

yg x bestnyer,my father kena thn wad ari rabu n khamis mgu lps..hypertension..drh tgi sgt..tu yg kna thn wad tu..aku nk sgt balik tp mmg x dpat..anakandamu ini sntiasa mndoakan kesejahteraanmu wahai ayahandaku..aminnnnnn....

mgu nie ada 1 lg progrm on this friday nite..nsb ku baik coz aku jd sub-com catering for Mentoring Course n Management..sem nie,aku berhasrat nk naikkn lagi pointer aku..hopefully, tercapai hajatku ini..korang taw x?aku dh dpt assigment sebyk 6..termasuk individu n group..rs cm nk tercekik leher..n every assigment kena present taw..huhuhu...

wah..x lama lg kiter nk posakn...cpat gler ms berlalu..taun nie, kami x sama tema wrna baju..huhuhu..tian kt dia...taun nie raya cuti 3 ari shj..x dpt lah dia nk dtg umah beraya spt dulu..bj raya aku dh siap tp baru sepasang lah..rndunyer kdtgn Ramadhan al-Karim...doaku agar posaku penuh tp mustahil lah kan..hehehe...yg best,uia cuti 2 mgu..tu coz cmpur cuti mid-sem..tp papepun bg aku puas lah tu..taun lps smgu jer..dptlah aku wt kueh ALmond London lg taun nie..

No comments:

Post a Comment